„Think beyond. Shape the future” – nowy motyw przewodni w komunikacji Vesuvius
2022-01-31Grupa Vesuvius wprowadza do swojej komunikacji nowe motto, które odzwierciedla tożsamości spółki, jej priorytety i kierunki rozwoju. Firma chce w ten sposób wyrazić zaangażowanie w rozwój technologii, dzięki którym wspólnie z kontrahentami jest w stanie kształtować świat jutra.
Nowy motyw przewodni w komunikacji podkreśla priorytety w działaniu Vesuvius takie jak: zrównoważony rozwój oraz oferowanie coraz to bezpieczniejszych i wydajniejszych rozwiązań przemysłowych przeznaczonych dla Klientów z całego świata. W parze z innowacyjnością niezmiennie idzie także dbałość o środowisko, bez której trudno mówić o odpowiedzialnym kształtowaniu przyszłości. Odzwierciedleniem powyższych priorytetów są m.in. inwestycje w badania i rozwój oraz wdrażanie nowoczesnych technologii.
– Myślimy nieszablonowo, wyznaczamy kierunki, szanujemy się wzajemnie, czerpiąc energię z naszej różnorodności funkcjonowania na pięciu kontynentach. W ten sposób odzwierciedlamy świat jutra – podkreślają przedstawiciele firmy.
Nowe motto to także forma zaproszenia dla obecnych i potencjalnych partnerów, pracowników i społeczności do współdziałania.
POZOSTAŁE ARTYKUŁY